Wednesday, July 02, 2008

Capitano Montolivo



När man sitter här med facit i handen är det lätt att titta in i backspegeln och bara se allt positivt som sagts och skrivits om Montolivo. Men faktum är att han många gånger har kritiserats, inte bara av media utan även av fans. Sådana som ni och jag. Säkert tänker ni att "vadå!? jag har alltid varit pro Montolivo", men jag vet att om ni söker lite extra i hårddisken så kommer säkert minnen av klagomål om Ricardo att ploppa upp. Någon har till och med tyckt att en försäljning varit den bästa lösningen. Jag ska inte förstöra er dag med att klanka ned på er, även om jag innerst inne tycker att ni är dåliga människor, utan istället ge er den här lilla filmen.

Imorgon kan vi jubla över Vargas och innan fredagen är över även över Mutus förlängning.

Jag konstaterar för övrigt att i stort sett samtliga professionella bloggare valt att ta långledigt. Vissa försvinner utan en enda sommarhälsning och vissa klagar över utbrändhet. Personligen har jag svårt för gnäll, speciellt när det handlar om fysisk arbetsbelastning. Jag kan dock lugna alla miljontals läsare här och utlova flera intressanta inlägg under sommaren, trots oerhörd arbetsbelastning från annat håll och andra tidskrävande projekt som pågår i mitt liv. Allt för er!

Nu ska jag skaka liv i Jakob som, till skillnad från personer som tidigare nämnts i bloggen, INTE går från klarhet till klarhet.

No comments: