Saturday, March 11, 2006

VCS i rutan

Igar tog jag en tur till stadion for att forsàkra mig om en plats till matchen mot Roma. Efter att ha kikat pa tràningsmatchen (Bojinov àr i stralande form) sprang jag pa en av gubbarna fran ACCVC. Han bjod da in mig som gàst i programmet "Salotto Viola" nàsta onsdag. Jag ska tydligen dit tillsammans med hedersmedlem Kurt Hamrin och tillsammans med resten av gubbarna ska vi surra Fiorentina i rutan.

Ar det for ovrigt nagon som har en mobiltelefon att ge bort kan ni skicka den till:

Thomas Wilbacher
Via Romana 77
50125 Firenze
Italia

Jag aker inte till Cagliari. De ville ha 400!! euro (flyg fran Rom) och det har jag inte rad med. Blir att se matchen pa TV...kanske man for en gang skull kan se nagot av spelet oxa. Kul.

Inforrapport av Jakob

3 comments:

Anonymous said...

Grande Wilbacher! Hoppas och tror att du och l'uccellino gör oss svenskar stolta.

Anonymous said...

Jävligt stort grabben, har hört talas om det där programmet! Har det inte med fiorentina.it att göra?

Nu förstår jag varför man inte får tag i dig... hoppas allt är bra.

Forza Viola /Jakob

Anonymous said...

Coolt du måste spela in det för att sedan lägga upp det på nätet så man kan få se det, se till att texta det bara.