Thursday, March 30, 2006

Hamrin får ordet

ZITTI! Parla l´Uccellino:

"Om Toni kommer att lyckas slå mitt rekord? Jag hoppas att någon förr eller senare går om mig. Om det blir Toni skulle jag bli glad. Först för att han är bra sedan för att han skulle kunna vinna Guldskon. Om jag bryr mig om rekordet? Mycket. När Batistuta nådde mig tröstade jag mig med att jag haft det ensam i 37 år. Det finns värre saker i livet, inte sant? Hur som helst har jag aldrig tänkt att det skulle vara ett problem om någon nådde eller slog rekordet.
Vem är bäst av Toni och Batistuta? Det är en svår jämförelse, omöjlig. Batistuta gjorde nio säsonger i Firoentina och under de åren visade han vad han var kapabel till. Det är däremot för tidigt att döma den här ynglingen. Han har bara varit här en säsong. "


*Tysta! Den lila fågeln talar.

No comments: