Wednesday, November 12, 2008

Finito?


Jag har alltid hävdat att Pazzo är en stor spelare. Jag har jublat med honom när han gjort mål och lidit när han bränt chanser. Som ni vet har jag lidit mer än jag har jublat. Han får helt enkelt inte till det i de avgörande lägena och nu tycker jag det känns som att han är på väg bort. Han hade ett helt år på sig att övertyga Prandelli, men lyckades inte. Han fick chansen i två matcher från start, men tog den den inte. Sampdoria och Torino är sen en tid tillbaka mycket intresserade och jag tror att han går redan under juluppehållet.

Igår var jag med i en ny satsning på SvenskFans. Det är en studio där de via webkamera ringer upp skribenter. Håll utkik.

Jag kommer även att leverera rörligt bildmaterial i form av en resekrönika efter matchen mot Lyon. Ni lär bli varse när den kommer ut.

2 comments:

Anonymous said...

Skönt att bloggen lever igen!
Jag är precis som du Wilbacher, som hela tiden har haft en stark tro på Pazza. På något vis hoppas jag fortfarande att det inte är över ännu och att han kommer ha en framtid i Viola.
Men det ser onekligen mörkt ut just nu...

Thomas Wilbacher said...

Kul att du tycker det! Jag ska göra mitt bästa med uppdateringar.