Friday, January 27, 2006

Forza Viola!

Precis som Livornosidans ess Ekim, och tack vare för all del, ger jag mig in i bloggvärlden. Inte ens jag vet i dagsläget vad detta kommer att innebära, men räkna med en hel del gosaker från Firenze. Ni som känner mig vet att Helena kanske lämnar mig efter detta initiativ, men vafan. Jag kör ändå.

Jag befinner mig alltså i hjärtat av Toscana och kommer härifrån att ge er nyheter om Fiorentina och allt runt omkring laget, läktarsnack och lite om livet här. Fiorentinasidan på svenskafans kommer givetvis inte att bli lidande. Bloggen kommer in när SF når sin begränsning. Jag tror ni har fattat.

Känn er fria att kommentera bloggen.

Grazie Ekim, sei un grande!

3 comments:

Ekim Caglar said...

Fett stort lycka till.

Om nivån här är ens hälften så hög som er sida på SF kommer det vara läsvärt som fan.

Anonymous said...

KUL Thomas! Så det är du som är den italienska Fredrik Virtanen.

Anonymous said...

Vad härligt!
Hoppas kunna läsa lite mer godis här än vad det bjuds på Sv.Fans Viola nyheter!
Lycka till!!!
//masaboy