Friday, April 07, 2006

Inget gnäll, per favore!

Efter att ha sett Adriano och Ibrahimovic tycker jag det är löjligt hur vi gnäller på våra spelare Bojinov och Fiore. Efter att ha hört hemmapublikens visselkör mot Juve som är på god väg att vinna lo scudetto tycker jag inte det är läge att gnälla och vara besvikna för det oavgjorda resultatet senast. Efter att ha sett det Mancini (inte) hittat på med alla miljoner översätta i spelare som står till hans förfogande tycker jag heller inte vi ska gnälla på Prandelli om han vid något tillfälle (väldigt sällan) inte gör rätt byte.

Jag tror dock att om vi förlorar på söndag så kommer gubbläktaren Maratona, och för all del alla runt om i världen som hejar på Fiorentina och tror att de vet allt, att inte bara gnälla utan även lacka ur ordentligt. Suck.

Heja Fiorentina, varsom, närsom och alltid!

1 comment:

Anonymous said...

Jag tycker bloggen börjar tappa i uppdateringar nu alltså....BUUU!
Man behöver sin dagliga dos av Thomas visdomsord ju. Skärpning Thompa!